Wednesday, June 13, 2012

Jaman SD dan SMP

Jaman saya SD pake topi biru dgn tulisan Tersayang teh asa kasep siga dion
Jaman saya SD mun punya koleksi tazos banyak teh asa gaul pisan
Jaman saya SD rambut dibelah dua teh keur usum meh siga Aaron Cater
Jaman saya SD Westlife, Backstreet Boys, NSYNC, teh asa jadi dewa pujaan
Jaman saya SD jamanya main SEGA trus ngadu mortal kombat jeung babaturan
Jaman saya SD paling rame maen polisi-polisian sakampung atawa bebentengan
Jaman saya SD uang jajan 500 rupiah teh asa gede pisan

Jaman saya SMP nama sama lokasi sekolah teh pake dobel tip ameh gaul
Jaman saya SMP usum pisan topi NY dibalikeun supaya siga pokalis limbizkit, terus nyanyi rollin rollin
Jaman saya SMP sabuk na teh panjang pisan terus di ujungna dilipet ngambay kebawah meh gaul
Jaman saya SMP ampe rela mabal sekolah demi main ke rental PS1
Jaman saya SMP rental PS1 teh penuh ama yg main winning, smackdown, harvestmoon, ato tonyhawk
Jaman saya SMP  jurus kojo tonyhawk teh atas bawah bulet meh bisa jungkir balik
Jaman saya SMP godeg di panjangin adalah hal yang gaul supaya siga pokalis tipe x
Jaman saya SMP anak gaul itu pake sendal 347 yang berwarna
Jaman saya SMP celana dibikin sontog ngelebihin lutut meh siga preman, tp kalo ditanya jawabnya  "nutup aurat pa :)"
Jaman saya SMP main Counter Strike di multiplayer game, trus billingnya dihack meh bayarna murah walo maennya lama :))
Jaman saya SMP pake sepatu converse dijait zigzag trus talinya ditarik panteng biar ujungnya mancung
Jaman saya SMP sesemekdonan teh usum komo kalo ada si the rock "if you smellll... What the rock is cocking..."
Jaman saya SMP bulan puasa pasti maen petasan korek, beli segepok saratus biji di pasar pas habis saur
Jaman saya SMP sambil ngabuburit main petasan dialung-alung ka imah batur terus kabur :))
Jaman saya SMP mawa motor vespa ka sakola teh asa pang gaulna soalna ncan aya deui nu mawa motor,

No comments: